Välkommen till vår lantliga miljö utanför Örebro.

onsdag 23 mars 2011

Vårfint

Hej alla!

Idag onsdag går livet tillbaka till det normala igen här i Axberg.
Barnen har varit skollediga i dagarna två, vilket har vänt upp
och ner på vardagslivet.

Jag har tänkt börja göra vårfint i den gamla Prästgården.
Det handlar om målning av tak och väggar och fixa inredningen
med hyllor och möbler. Det tar ju mer än en dag, så resultatet visar
sig tyvärr inte redan ikväll. Men någonstans måste man ju börja.
Lugn bara, jag kommer att hålla till i de rum som inte är öppna
i butiken, så ni kommer inte att märka så mycket förrän det  är klart.
Lite före- och efterbilder ska jag försöka visa framöver.

Till ikväll ska jag hänga fram lite nya sommarplagg. Nu
när temperaturen stiger, är det kanske fler än jag som börjar
känna sig sugna att köpa något nytt till sommaren.

Nästa onsdag, den 30 mars, kommer jag att ha stängt.
Då är ni välkomna till Itrims kundkväll istället. Jag kommer att
vara där och sälja kläder under kvällen. Itrim ligger
i läktaren till Behrn Arena. Mot Eyrabadet.

Trevlig onsdag.
Vi ses kanske ikväll?
Öppet kl. 18.00-21.00.
Välkommen!
Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar