Välkommen till vår lantliga miljö utanför Örebro.

torsdag 31 mars 2011

Sista mars - dag nummer 90

Hej alla!

Idag den 31 mars, årets 90:de dag, gratulerar vi Ester på namnsdagen.

Igår onsdag var Prästgårdsbutiken på Itrims kundkväll och sålde
GreenHouse kläder. Fler och fler är vi nu som gillar att gå runt i
mirakelbyxan. Svarta, vita eller olivfärgade. Långa eller korta.

Vi hade väldigt trevligt.
Denna fina jackan finns några kvar av.


Jättefina skor. Blivande samarbetspartner? Lite planer blev smidda.

Fredrik förgyllde kvällen med sitt goda humör.

Och så min rara coach Malin. Förlåt, men du blev lite suddig. Det
måste väl vara kamerans fel, eller?

Jag missade tyvärr att ta bilder från träningslokalen, men jag kan
lova att det var några riktigt alerta tjejer och killar som tränade för
fullt. Vi utställare tränade fyra gånger - när vi bar in allt - och när vi
bar ut allt igen. Och så likadant på hemmaplan. Så den där halva choritzo-
korven som slank ner innan jag åkte hemifrån blev nog borttränad i alla fall....

Idag blir det träning på riktigt. Och jag får
leverans av sommarkollektionen som ska packas upp.
Titta gärna in imorgon på nya månadserbjudandet för april.

Välkommen till butiken på lördag!
Lena




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar