Välkommen till vår lantliga miljö utanför Örebro.

torsdag 3 mars 2011

Det blev succé

Hej alla!

Visst blev det succé med veckans erbjudande. Jag har nu två röda västar kvar.
Bruna västar har jag gott om - i många storlekar. De är verkligen jättefina.
lördag finns det fortfarande chans att hänga med på det fina erbjudandet.

Om värmen fortsätter, öppnar jag alla rummen i butiken på lördag.
Äntligen blir det lite mer utrymme. Och man kan prova kläderna i provrummen igen.

Idag har jag tillbringat förmiddagen i stallet. Först hovslagar´n och därefter
veterinären. Nej, hästarna är inte sjuka. Det var dags för vaccination.
Kolla in våran lilla Pinglan. Hon når knappt upp över kanten på grinden.

Torsdag är leveransdag. Dags att packa upp kläder. Sedan ska
jag gå ut i butiken och få ordning på alla linnen.
Ha det bra!
Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar