Välkommen till vår lantliga miljö utanför Örebro.

måndag 28 mars 2011

Modevecka i Örebro

Hej alla!

Sista veckan i mars månad likaledes modevecka i Örebro.
Modeveckan innebär att jag tokigt nog har stängt i butiken
onsdag kväll eftersom jag då är inne i Örebro och visar
kläder på Itrim kl. 18.30-20.30. Itrim ligger i läktaren
Behrn Arena, mot Eyrabadet. Du är välkommen dit och titta
kläderna och passa på att ta del av Itrims träningsinformation.

Jag tränar där och har även tagit hjälp med viktminskning.
Visst fungerar det. Jag har gått ner nästan 20 kilo.
Hör av dig om du är intresserad, så får du veta mer.

lördag 2 april har jag öppet i butiken som vanligt
kl. 10.00-14.00. Då har jag ett nytt veckans erbjudande:

Denna fantastiskt snygga sommartröja som kom in i veckan. Blått
är ju högsta mode, så den passar ju på modeveckan.

Priset är 299 kr.

Och så vill jag visa denna svarta klänning. Lite Cleopatra över den,
eller hur? Finns fortfarande några kvar i butiken. Pris 699 kr.
Sitter som gjuten.


Till sist en bild som dottern tog igår på vår minsting, valpen Max. Vi hade
varit ute i flera timmar och klippt äppelträd. Han var helt slut och frös. Fick
ligga i soffan med egen kudde och täcke. Ingen bortskämd jycke här inte!

Ha en bra modevecka. Kanske ses vi på Itrim på onsdag,
eller här ute i Axberg på lördag?
Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar