Välkommen till vår lantliga miljö utanför Örebro.

onsdag 29 februari 2012

Nya leverantörer

Hej alla!

Ikväll är butiken öppen kl. 18-21.
Välkommen till oss!

Min vecka har hittills varit väldigt
givande. Jag har träffat två av
mina nya leverantörer och beställt
höstkollektion av dem. Och, det
bästa av allt är att jag även lyckats få tag 
i en hel del ur deras pågående vår- och
sommarkollektioner. Roligt!

Den första leverantören jag träffat
är Mac Scott. Därifrån kommer
snart bl.a. dessa plagg:

Snygg klänning. Röd jacka. Det kommer även en klarröd
byxa i caprimodell och samma byxa i beige.

Den andra leverantören jag valt att prova är
danska Depart. Här är ett urval av de plagg
som förhoppnings kommer i dagarna.
Färgglad cardigan i lime med olika färger.
Den lilla svarta med en jättefin bolero
i omlottmodell över.
Vit tunika som också kommer i aprikos färg.
Randig stickad kofta med luva. Brun bottenfärg.

Ha en trevlig onsdag. Vi hoppas på
sol även denna dag. Välkommen ikväll.
Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar