Välkommen till vår lantliga miljö utanför Örebro.

måndag 27 februari 2012

Vecka 9

Hej alla!

Det är härligt med sportlov, men också skönt när
vardagen är tillbaka. Skolan börjar igen och själv
kan jag återgå till arbete som denna vecka innebär
flera träffar med nya leverantörer. Spännande.


Idag får jag besök av en representant från ett
svenskt märke. Ska titta på höstens kollektion
och förhoppningsvis beställa plagg (om jag gillar dem).


Imorgon bär det av till huvudstaden för besök
hos en representant för ett danskt märke som
idag inte säljs i mellansverige alls. Jag har redan
beställt hem plagg därifrån som väntas hem i
dagarna. Men nu är det ju som sagt höstkollektionen
som ska presenteras.



 På onsdag är butiken öppen igen på kvällen.
Kanske har ny leverans kommit redan på
tisdagen som kan packas upp lagom till
öppettiden. Jag håller tummarna.

Det känns som en spännande och
givande vecka. Hoppas du får
det också!
Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar