Välkommen till vår lantliga miljö utanför Örebro.

onsdag 9 maj 2012

Regn

Hej alla!

Ibland är det lite mysigt när regnet smattrar mot taket.
När man kan vara inomhus. Inte när man ska
cykla en hel skolklass till kvinnersta. Stackare!

Igår var jag en sväng ute på torpet och vårstädade.
En härlig känsla att åka hem och veta att nu kan vi
åka ut och sova över när vi vill. Jag hann inte sjösätta
ekan, men det hinner vi nästa gång. Det är så härligt att ro
drag nu på våren innan allt sjögräs vuxit upp. Sen fastnar
bara dragen i vassen och då är det inte lika kul längre...


Idag blir det arbete i butiken. Alla nya plagg måste
upp så ni får se hur mycket snyggt som kommit.
Och så kan det bli lite datorjobb också, så att den
däringa webbshopen blir klar. Den var nästan helt klar,
kan ni tänka er, men när jag sedan skulle koppla
betalningsrutinerna så funkar de inte ihop med min
version av shop. Så, nu får jag börja om och göra en
ny shop i rätt version. Uppdatera går tydligen inte.
 Surt sa räven....

Kanske lika bra att det regnar idag??!!
Butiken är öppen ikväll kl. 18.00-21.00.
Och så spelar ju Sverige ikväll igen.
Välkommen!
Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar