Välkommen till vår lantliga miljö utanför Örebro.

onsdag 30 maj 2012

Huvudvärk

Hej alla!

Idag var jag trögstartad. Hade en otrolig huvudvärk
igår som inte ville gå över ens med hjälp av tabletter.
Vaknade upp imorse med huvudvärken kvar....
Nu, efter fler tabletter och vila, börjar den ge sig något.

Kanske berodde huvudvärken på den senaste veckans
ekonomiska haveri i familjen. Först bryggan som blev
stulen och sedan fakturan som dök upp, där sonen har
lyckats handla tv-spel för tusentals kronor på mitt
kreditkortsnr som tydligen hade sparats när jag handlade
ett spel till honom på nätet till hans födelsedag i mars.
Inte blir man glad.......jag trodde inte att kreditkortsnummer
fick sparas när man handlar på nätet. Tji fick jag, plus en
faktura på några tusen. Och det kommer en faktura till i juni
med resterande belopp för det han hunnit handla under maj
månad. Otur att det skulle vara ett kreditkort med upp till
60 dagars kredit. Annars hade jag ju upptäckt det tidigare.

Ikväll är det fotbollsmatch på tv. Sverige möter Island.
För er som inte bänkar er framför tv:n så har vi butiken
öppen mellan kl 18 och 21. Det kan ju vara ett bra
tillfälle att komma hit medan "gubben" tittar på tv.

Om du vill, får du gärna agera modell också ikväll.
Jag håller på att fotografera alla plagg till webshopen.
Det är fortfarande många plagg som ska fotograferas.
Kanske provar du något plagg som jag kan avbilda.
Inte visar vi ansiktet i shopen, det är ju plaggen
man vill se där. Och de syns bäst sittandes på kroppen.

Välkommen!
Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar