Välkommen till vår lantliga miljö utanför Örebro.

torsdag 31 maj 2012

Nu blommar det

Hej alla!


Stoppa tiden, jag hinner inte med.
Märker ni hur allting helt plötsligt blommar?
Lite för snabbt tycker jag, men fint är det.
Idag slår nog våra pioner ut i blom. Fantastiskt
vackra blommor.
Gårdagskvällen var en bra kväll. Trevliga
kunder i butiken som hittade många
fina plagg. Och jag hittade tunikorna som
jag visste fanns - någonstans.

Och så vann ju Sverige fotbollsmatchen också.
Jag såg bara början av matchen, men det
var ju det bästa. Mål efter bara någon minut.
Snyggt Zlatan!


Vi hade en mysig liten familjefika på
kvällen med en jättegod rabarberpaj.
Recept från ICA-tidningen Buffé.


På lördag har vi öppet nästa gång.
Välkommen hit mellan kl. 11.00
och 14.00. Jag såg på väderleksrapporten
att det ska bli molnigt väder. Då passar
det ju perfekt att åka ut och prova lite
kläder. (Någon som uppmärksammade rimmet?)

Välkommen!
Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar