Välkommen till vår lantliga miljö utanför Örebro.

onsdag 16 maj 2012

Dan före flygardan

Hej alla!

Det är nästan så att solen börjar spricka fram bland molnen
därute nu. Kvicksilvret stiger också i termometern. Det bådar gott
till helgen. Glada miner hos alla man möter. Härligt!!!
Vita bomullsshorts.

Ikväll har butiken öppet kl 18-21. Det går bra att komma
tidigare, bara du hör av dig innan så att jag är hemma.

Igår fick jag titta på festkläder och vinterkläder från:


Jag hade väl inte tänkt köpa in så mycket, men de har
ju så mycket snyggt. Så det blev ändå en liten kollektion
med klänningar, tunikor, blusar och faktiskt också några
riktigt snygga vita långkoftor som kommer redan nu.

Tiden rann iväg för mig igår, så jag hann inte styla och fota
byxor på dockorna. Men, eftersom jag ändå utlovat något foto
här, så fotograferade jag lite shorts, piratbyxor och capribyxor
Shorts sandfärgade
De sandfärgade shortsens baksida.

Piratbyxa i kakigrönt med broderi.

Kakigrön piratbyxa bakifrån.
direkt hängande på galgarna. Inte jättelätt att se hur de ser ut kanske,
men förhoppningsvis får du en liten aning om vad som finns i butiken.
Ett urval av olika capribyxor.
Vi ses kanske ikväll? Välkommen!
Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar