Välkommen till vår lantliga miljö utanför Örebro.

onsdag 4 maj 2011

Modevisningarna närmar sig

Hej alla!

lördag går startskottet för modevisningarna i
trädgården. Det är ju lite typiskt att det ska snöa och hagla några
dagar innan. Men, det ser ändå ut som om det blir varmare till
lördag och riktigt soligt. Vi håller tummarna.Jag har ju
beställt fint väder och jag tror att eftersom vi bor
i en f.d prästgård, så har vi bra läge att bli bönhörda.

Ett stort partytält har införskaffats och skall nu
monteras upp i trädgården.
Jag känner på mig redan nu att det kommer
bli rena farsen att resa tältet. Vem har inte
sett filmer som "Vi hade i alla fall tur med vädret"
eller "Papphammar". Men, som tur är har jag ju
en egen tekniker här hemma som kan hjälpa till.


Det finns platser kvar till den första visningen
på lördag. Min tanke är att medan ni sitter i solen
i trädgården med frukost, har jag ett par
modeller som kommer att gå runt mellan borden
och visa säsongens kläder. Ni har möjlighet att
titta på nära håll och även känna. Visningen tar ca 40 minuter.
Därefter har ni exklusiv tillgång till butiken en kort stund
innan vi öppnar kl 11.00. Nu brukar det inte vara någon
jätterusning precis vid öppnandet, så den som inte
vill stressa, sitter lugnt kvar och tar en extra kopp kaffe.

Idag onsdag har vi öppet kl 14.00 - 20.00.
Missa inte veckans erbjudande. Sandaler.
Välkommen!
Lena

PS: Du kan även anmäla dig genom att lämna kommentar.
Skriv vilken dag du vill komma på visning, ditt namn
och mailadress och/eller telefonnummer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar