Välkommen till vår lantliga miljö utanför Örebro.

lördag 7 maj 2011

Mirakelbyxor

Hej alla!

Med kameran laddad, frukosten serverad och kläderna nystrukna
inför morgonens modevisning i trädgården var ju utsikterna
perfekta för några riktigt fina bilder. Men, jag skäms att säga
att jag totalt glömde bort att ta några bilder.

Vi hade fantastiskt fint väder. God frukost, jag fick beröm
för mitt hembakta bröd och min müsli. Modellerna visade
10 ingångar var. Så nog fanns det chans att fotografera
en hel del....  Men jag var så förlorad i att prata om kläderna
att jag som sagt totalt glömde bort. Förlåt...

Det var i alla fall byxorna som var populärast idag.
Nu är vi ännu fler som går omkring i GreenHouse
mirakelbyxor i både vitt, svart och olivfärgat. Men även
andra capribyxor var populära.

Nu laddar vi till nästa modevisning den 21 maj.
Då ska jag anlita fotograf för uppdraget så det blir gjort.

Stort tack till alla som var med, såväl kunder, som
frukostvärdinnorna och inte minst modellerna.
Utan er hade det inte blivit något alls.

Ha en bra lördag.
Vi ska ha taklagsfest för alla som
hjälpte till att resa partytältet igår.

Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar