Välkommen till vår lantliga miljö utanför Örebro.

tisdag 20 december 2011

Skatteåterbäring

Hej alla!

Jag känner mig som han i Robin Hood
som skriker: -"Prisa Gud för skatteåterbäringen!".

I många år har jag betalat in stora summor i
restskatt. Men nu kom återbäring i december.
Just i år satt den verkligen perfekt.

Eftersom jag glömt hur bra det känns
att få detta tillskott i kassan, har jag
inte heller haft några specialerbjudanden
kring detta de sista åren. Men nu
tänkte jag slå till med det i år.

Därför har jag nu 40% rabatt
på de flesta kläderna i butiken.
Tidigare har den varit 30%.
Priserna är ju bra redan innan
och med 40% rabatt blir det
nästan gratis.

Välkomna ut till oss
i Prästgårdsbutiken.
Öppet onsdag 18.00-21.00
den 21 och 28 dec samt 4 jan.

Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar