Välkommen till vår lantliga miljö utanför Örebro.

onsdag 15 juni 2011

Modevisning på lördag

Hej alla!

Idag avverkar vi halva juni månad. Tiden går otroligt fort.
På lördag, 18 juni, är det sista modevisningen med frukost-
buffé innan sommaren. Missa inte det! Speciellt nu när
rean pågår. Vi visar både nya kläder och reakläder.

Det finns platser kvar, så anmäl dig på 0707-57 01 56.
Biljetten kostar 75 kr. Då ingår, förutom modevisningen,
frukostbuffé med kaffe eller te, juice, ägg, yoghurt med
hemgjord müsli, hembakat bröd med smör, ost och
skinka samt olika grönsaker och någon frukt.

Vi startar kl 10.00 och håller på till ca kl. 11.00.
Butiken är öppen kl 11.00-14.00.

Idag visar jag, på förfrågan, några olika tunikor
som finns på rean i butiken. Öppet idag onsdag
kl 14.00-20.00. Vi ses!
Randig vit och blå. Skärp. Ärmarna går att fälla ner.
Ord. pris 579 kr. Reapris 405 kr.

Svart tunika med skärp som kan knytas fram eller bak.
Ord pris 499 kr. Reapris 349 kr.

Vacker tunika/klänning med paljetter.
Ord pris 699 kr. Reapris 489 kr.

Tunika i jeansfärg med batikmönster.
Ord pris 849 kr. Reapris 424 kr.

Svartvit mönstrad klänning/tunika med kort ärm och skärp.
Ord pris 579 kr. Reapris 405 kr.

Välkommen ut till oss i Axberg idag onsdag.
Öppet kl 14.00-20.00.
Lena






  

1 kommentar:

  1. Hej Lena!
    Jag har redan på mig min nya "blåsa". Den fick dessutom godkänt av maken. ;o)
    Jättekul att träffa dig och surra...du var så go och glad!
    Vi ses igen!
    Kram Kicki
    Min Skattkammare

    SvaraRadera