Välkommen till vår lantliga miljö utanför Örebro.

söndag 13 januari 2013

Vecka 3

Hej alla!
 
Tyvärr kunde jag inte ha butiken öppen i lärdags pga sjukdom.
Jag har haft några gallstenar som spökat och fått åka in och ut
på sjukhuset i några dagar. Under öppettiden på lördagen låg
jag med dropp i en sjukhussäng med kräksjuka människor i
rummen bredvid. Det kändes inte alls bra.
 
Förhoppningsvis har ni överseende med detta, ni som
kommit till butiken och möttes av en stängt-skylt.
 
Förhoppningsvis ska jag försöka stå på benen
framöver. Men, det är nog inte helt säkert förrän de
kan operera bort den däringa gallblåsan.
 
Jag kommer att hålla uppdaterat på bloggen om
jag kan ha öppet på lördag eller ej. Min medhjälpare
Gunilla ligger hemma i kräksjukan, så henne vill
ni inte träffa på ett tag.
 
Jaja, det som är bra när allt känns tungt är ju att
nu kan det bara bli bättre!
 
Ha en bra vecka. Undvik stenar i gallan!
Håll er uppdaterade på bloggen om ni vill komma
ut till butiken på lördag.
Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar