Välkommen till vår lantliga miljö utanför Örebro.

tisdag 15 januari 2013

Tulpanens dag

Hej alla!
 
Idag firar vi tulpanens dag. Passa på att köpa
en bukett som får pryda hemmet och sprida glädje.
 
Redan har halva januari sprungit iväg. Fort har det gått!
 
En härlig vinterdag ute idag när snön singlar ner.
Vi som får skotta snö vet ju att vi får vår beskärda
del av motion.
 
Jag har varit inlagd på sjukhuset, men får ju
komma hem lagom till snöskottningen. Vet inte
om jag orkar skotta, men litegrand ska jag nog
åstadkomma.
 
Det blir att gå hemma och invänta operation för
mig. Lämna blodprover på vårdcentralen , så att min
läkare kan följa utvecklingen av mina värden.
 
Om inget akut händer som gör att jag måste
åka in till akuten igen, så kommer jag att ha
butiken öppen på lördag. Jag kommer att
skriva några rader varje dag, så att du som vill
komma och fynda på lördag kan hålla dig
uppdaterad om läget.
 
Ha en bra dag i snön. Kör varsamt om du
måste ut med bilen.
Lena
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar