Välkommen till vår lantliga miljö utanför Örebro.

söndag 6 januari 2013

Vecka 2

Hej alla!
 
 
Året är 2013 och vi startar vecka nr 2.
 
Jag ber om ursäkt till er som ville besöka
butiken i lördags, utan att kolla in bloggen
eller hemsidan först.
 
 
Tyvärr fick jag kräksjuka som utlöste ett
rejält gallstensanfall. Alla ni som haft gall-
besvär vet nog hur det känns. För dig som
inte vet, kan jag berätta att värken kan likställas
barnafödande. Det är inte skönt
.
 
Nu sitter jag här med en riktigt ömmande
mage och undrar hur jag ska klara de närmaste
dagarna. Men, det ska nog gå fint!
 
 
Vi gör ett nytt försök med öppet i butiken
på lördag. Mellan kl. 10.00 och 15.00.
 
 
Denna vecka är det skolstart på tisdag.
Samma dag avreser svägerskan, svågern
och barnens yngsta kusin till Japan. De ska
bo i Tokyo i två år. Vi ska försöka komma dit
och hälsa på under den tiden. Vore häftigt!
 
 
Det blir fördelsedagskalas också denna
vecka i familjen. Först då, på tjugondagknut,
åker julgranen ut här i familjen.
 
 
Välkommen på lördag!
REA pågår.
Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar