Välkommen till vår lantliga miljö utanför Örebro.

tisdag 6 november 2012

Onsdagsstängt

Hej alla!
 
 
Första onsdagskvällen på många år som vi
har butiken stängd. Så kommer det att vara
nu i vinter. Öppet har vi på lördagarna, men
på onsdagskvällarna är det stängt fram till april
då det är varmt och skönt och ljust igen.
 
 
Mötet igår blev inte kaos som förra året. Det
var inte lika många deltagare där och upplägget
var förberett så att ordningen infann sig. Endast
på sluttampen blev det visst kaos kring avlopps-
frågan mellan upprörda boende och en tjänsteman
från miljökontoret. Då gick jag hem.
 
 
Träning på gymet blir det idag och ridtur med
dottern. Vi håller tummarna att regnet uteblir.
 
 
Varje morgon fruktar jag vargen när jag
går min långpromenad med hunden i
mörkret. Beväpnad med stark pannlampa,
extra ficklampa och ridspö. Än har vi inte
mött någon hungrid varg - vad vi vet.
 
 
Ha en bra onsdag. Om du vill komma
till butiken så ring. Jag kan hålla öppet enligt
överenskommelse. Men tänk på att det tar
ca ett dygn att få upp bra värme, så ring
gärna dagen innan du vill komma.
 
 
Annars är du välkommen till butiken på
lördag som vanligt mellan kl 11.00 och 14.00.
Lena
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar