Välkommen till vår lantliga miljö utanför Örebro.

torsdag 9 augusti 2012

Hej alla!


Igår när jag vaknade och kom ner i köket,
hade min G skrivit en lapp med texten:
"Fågel på vinden."
Det händer ibland att en fågel lyckas ta sig
in på någon av vindarna till vårt stora hus
eller något av flygelhusen. Så jag och barnen
gick upp på vinden i vårt hus - men ingen fågel
där. Vi gick vidare till snickerboa - ingen fågel
där heller. Sist gick vi upp på vinden i butikshuset
men hittade ingen fågel där heller. Men, det var
både spännande och roligt medan vi höll på...

Tack till er som var i butiken igår kväll.
Vi hade en jättetrevlig kväll. Jag
är nyfiken på hur "majblommetröjan" blir.

Senare på kvällen var jag och hämtade upp
dottern och hennes kompisar utanför Brunnsparken
där de varit på Talangen med disko. Sent blev det.

Ny dag idag. Jag fick ytterligare en laddning plagg igår kväll
från Mac Scott som jag ska packa upp och lägga ut
så ni får se dem. Kommer imorgon.

Ha en bra dag.
Lena 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar