Välkommen till vår lantliga miljö utanför Örebro.

måndag 20 augusti 2012

Äntligen vecka 34

Hej alla!

Idag, mina vänner, är det äntligen vecka 34.
Varför är det så bra då? Jo, skolan börjar idag.
Vi har två underbara barn som haft sommarlov
i tio veckor. Det är ju jätteroligt att kunna vara
hemma med barnen och göra en massa roliga
saker. Men, det blir också väldigt skönt att få
tillbaka vardagen då man hinner med andra
viktiga saker som fått stå tillbaka. Härligt!
Jag har ett projekt som kommit och gått men
aldrig hunnit bli färdigt - och det är webbutiken.
Den ska få lite av min tid de närmaste två veckorna.
Och så har jag ett nytt projekt på gång om också
behöver lite tid och planering.
Gårdsbutiken är förstås öppen på onsdagkvällar
och lördagar augusti ut. Sedan får vi se från
september hur det blir på onsdagarna. Kanske
det blir stängt på onsdagkvällarna till i maj.
Då kommer butiken att ha öppet bara på lördagarna
framöver. Kanske blir det istället lite längre
öppettid på lördagarna. Jag har inte bestämt
mig ännu. Hör gärna av dig om du har önskemål.

Nya ullkavajer har kommit in. Jättefina i brunt och
i tegelfärg med lappar på armbågarna. En riktig
klassiker! Jag har tyvärr inte hunnit fotografera
nyheter förra veckan, eftersom tiden blev för knapp.
Det får bli bättring denna veckan. Inte en enda dag
ska jag åka till huvudstaden i veckan... vad jag vet.

Välkommen på onsdag kväll eller på lördag.
Vanliga öppettider gäller. Och missa inte att
anmäla dig och väninnorna till någon av våra
modefrukostar, den 1 eller 22 september.
Lena


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar