Välkommen till vår lantliga miljö utanför Örebro.

tisdag 12 juni 2012

Nu har jag fått mina fiskar varma

Hej alla!

Igår var jag och mina fötter på fiskspa efter
gymet. Det var en kittlande upplevelse........
Tänk att det är mina fötter. Jag som är så
kittlig. Men, faktum är att det killade inte
mycket under fötterna som jag trodde innan. Själv
tycker jag det mer kändes som krälande - som
att stoppa ner fötterna bland maskar. Det har
jag aldrig gjort så det är bara min gissning.

Fötterna blev väldigt fina och kändes otroligt rena
efteråt. Prova gärna du också. De finns här

Igår kom också den efterlängtade brödlådan
i samma serie som burkarna för kakor, mjöl,
kaffe och socker. Bra att de är lite större så
att brödet får plats.

Imorgon onsdag är det öppetkväll i butiken.
Alla nyinkomna prylar är på plats
.

Vi håller också tummarna för fint väder imorgon
då sonen ska till Vinön med klassen.

Välkomna!
Öppet kl 18.00-21.00. Onsdag kväll.
Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar