Välkommen till vår lantliga miljö utanför Örebro.

torsdag 7 juni 2012

Åter vardag

Hej alla!


Igår firade vi nationaldagen med att vara
ute på en långritt och sedan gjorde vi en
jättemysig middag och åt ute i trädgården,
bara familjen. Vädret var fantastiskt.

Dagen innan, i tisdags, var jag i Karlskoga
Bodaborg med dottern och hela hennes
klass. Det var till att krypa i rör, klättra
väggar och treva i mörker. Roligare än jag
trott måste jag erkänna.


Idag är jag åter tillbaka i vardagen.
Det är kvarvarande plagg ur Friendtex-
kollektionen som ska packas ihop
och skickas tillbaka.

Och så är det webshopen som trilskas.
Förhoppningsvis får jag hjälp av it-
folket på Klarna.


Öppet igen på lördag kl 11-14.
Glöm inte att det blir modefrukost
lördag kl 10.00. Anmäl dig på
0707-57 01 56.
Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar