Välkommen till vår lantliga miljö utanför Örebro.

tisdag 24 april 2012

Projekt webshop

Hej alla!

Hoppas ni mår bra därute?!! Nu börjar
det grönska i några träd, jag tror det är
hägg och sälg och kanske någon mer. Och
på marken breder en matta av vitsoppor ut sig.
Det är härligt!


Jag sitter i dagarna och lägger sista handen
vid mitt projekt - som är en webshop!
Nu är det "bara" kvar att få det att funka
med betalningen, sedan går det att handla.


Jag har ju mycket kläder från GreenHouse
kvar, som jag vet att många runt om i landet
söker. Nu kommer ni att kunna hitta och
köpa en del av dem på nätet.


Så snart jag vet att betalningen fungerar,
får ni adressen till shopen, så kan
ni gå in och titta vad som finns i butiken.
Naturligtvis kommer ni som bor nära,
att kunna beställa på nätet och sedan
komma hit och hämta.

Ha en fin tisdag!
Lena


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar