Välkommen till vår lantliga miljö utanför Örebro.

måndag 2 april 2012

Påskvecka

Hej alla!

Var det någon som trodde att vi ska öppna filial
 inne i centrum? Njaaaeeej, jag tror inte det. Det var
såklart ett aprilskämt.... Kul va?!

Vad som däremot inte är ett aprilskämt är att jag
suttit ett bra tag nu på förmiddagen och installerat
nytt antivirusporgram på datorn. Jag har ju gett mig
den på att klara dessa saker utan min datatekniker
(han är dessutom på jobbet ju). Och till slut, ordnade
jag till det. Känns tryggt.

En rolig nyhet som inte heller är ett
aprilskämt är att jag haft rekord i antal besök här
bloggen under mars månad.

Denna vecka är påskvecka. Det innebär att
barnen är lediga från skolan och vi kommer
förstås hitta på saker tillsammans. Så, det får
lite på halvfart med butiken. Imorgon
kommer det nya bilder igen.

Ha en bra dag i aprilvädret!
Lena


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar