Välkommen till vår lantliga miljö utanför Örebro.

fredag 27 april 2012

Fredagsmys

Hej alla!

Äntligen fredag! Det känns som om denna veckan
varit extra lång tycker jag. Kanske beror det på min
rinnande näsa. Eller besvikelserna på vädret.


Hur som helst. Idag är det mysfredag. Vi har alltid
sovmorgon på fredagar, eftersom barnen börjar skolan
först kl. 9.00. Sedan på kvällen brukar vi umgås hela
familjen här hemma. Det är mysigt.


Imorgon är det öppetdag i butiken. Från kl.
11.00 - 14.00. Modefrukosten med modevisning,
som sker innan vi öppnar, kommer att hållas i en
annan lokal då vi inte får plats i butiken. Så på
lördag kommer det inte att vara sådan oordning som
det brukar kunna vara efter en modefrukost.


Några nyheter har dykt upp ifrån danska Depart.
Tyvärr har jag inte kunnat fotografera dem, då
blixten helt lagt av på min digitalkamera. Men,
jag kommer att ha dem med på modevisningen
och då har jag beställt in fotograf, så med lite
tur och tid kanske vi kan lägga ut dem under
lördagen. Annars får det bli senare.

Välkommen på lördag!
Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar