Välkommen till vår lantliga miljö utanför Örebro.

måndag 5 mars 2012

Vecka 10

Hej alla!

Vecka 10 gör sitt intåg. Vädret visade sig från en
helt fantstisk sida under helgen. Underbart.
Många pinnar blev plockade i trädgården. Inte
lika roligt är den ständigt rinnande näsan och svårt
att få luft. Det är den rackarns hasselns fel. Och
vi råkar ju bo mitt i en hasselskog...
Framför oss hägrar våren. Jag håller mina tummar
för att leveranser ska komma denna vecka med vår-
kläder från Mac Scott och Depart.

Jag har bestämt att ta in ytterligare en ny leverantör
som jag ska träffa denna veckan. Hade egentligen inte
tänkt det, men ångrat mig. Det blir ett märke med
något lägre priser, vilket kan vara ett bra komplement.

Om vädret håller i sig kan det snart bli dags att
ta fram partytältet. Men det får vänta lite. Jag tror
det kommer fler stormar, vilket inte är bra för den
stora tältduken. Vet inte hur många gånger jag
sprang runt tältet i blåsten och försökte fästa tält-
pinnarna som hela tiden blåste loss. Evighetsgöra.

Önskar er alla en bra vecka 10. För mig startar
den på gymet. Jag har lyckats gå upp flera kilo
efter jul. Så nu är det TRÄNING och diet igen...

Titta gärna in igen.
Vi ses.
Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar