Välkommen till vår lantliga miljö utanför Örebro.

måndag 7 november 2011

Kvällsöppet onsdag

Hej alla!

Här har packats upp nya härliga prylar
till butiken. Jag har tyvärr inte haft tid att
fotografera något ännu. Men, det kommer
småningom.

Ikväll var vi som bor runt sjön Lången
inbjudna till ett möte av kommunen
angående en övsiktig plan över bebyggelsen
kring sjön. Jag tänkte att jag måste
ta mitt ansvar och åka dit för att säga
min mening. Döm om min, och troligen
också kommunens representanters förvåning,
när det dök upp ca 250 personer.
Snacka om engagemang! Roligt!

onsdag kväll har vi öppet i butiken.
Välkommen att fynda bland nyheterna!

Snart kommer också info om
aktiviteterna inför jul.

Några platser finns kvar till
modevisningen den 19 nov.
Boka på 0707-57 01 56.

Vi ses!
Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar