Välkommen till vår lantliga miljö utanför Örebro.

tisdag 29 november 2011

Julfint

Hej alla!

Idag är en mellandag för oss i butiken. Då
pysslar vi med att göra lite julfint.
Jag tänkte visa några fina prylar
ur sortimentet som finns att göra
lite julfint hemma.
Nej, den är inte äkta. Men jag tycker den är fin.
Håller ju länge också. Pris 199 kr.
Syns inte på bilden riktigt, men detta är
en fantstiskt vacker julstjärna. Kanske
måste ses i verkligheten.... Pris 549 kr.
Försökte mig på en närbild, men man ser inte hur den ser ut.
Jag får ta nya bilder imorgon. Då kanske jag ska ta på kvällen
när den lyser.

Och så ett julklappstips:

Kärt barn har många namn. Rack kaller vi den,
men kanske mugghållare eller ställ är bättre namn
om man vill förstå vad det ska vara till.
Pris 199 kr.

Ha en bra tisdag.
Vi ses kanske imorgon
butiken är öppen kl 18-21.

Håll utkik efter lucköppningen...
Lena


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar