Välkommen till vår lantliga miljö utanför Örebro.

måndag 22 augusti 2011

Vecka 34

Hej alla!

Idag är den stora dagen då skolan börjar igen efter
sommarlovet. Föräldrar tycker det är skönt och
barnen har blandade känslor och pirr i magen. 

Hos Prästgårdsbutiken blir det nu lite mer
tid att färdigställa lokalerna inför vintersäsongen.
Idag ska jag upp på vinden och leta fram inner-
fönstren till de "nya" rummen. Det finns många
fönster att leta bland och troligen måste de
bäras ner och provas på plats också.....pust.

Sedan ska de skrapas och målas. Tur
att vi har tältet att stå i när det regnar.
Men först blir det gymet idag.

Höstkläderna är på väg från Danmark.
Kommer troligen hit på torsdag
och finns då i butiken på lördag.

I helgen ska jag åka till GreenHouse
och titta på nästa kollektion, våren 2012.
Där kommer jag att ha med mina två plagg
som jag vann designtävlingen med.
Det blir spännande....

Öppet onsdag 14.00-20.00
och lördag 11.00-14.00.
Välkommen!
Lena 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar