Välkommen till vår lantliga miljö utanför Örebro.

onsdag 24 augusti 2011

Smakprov kan komma idag

Hej alla!

Döm om min förvåning igår eftermiddag då jag,
högst uppe på byggställningen, höll som bäst på att
skrapa färg på huset. Alltså vårt stora gula hus (vi
har ju en gavel kvar). Där nere på vägen kommer
stora fraktbilen och ställer av kartonger med
höstkollektionen - som jag förväntade mig
först imorgon torsdag. Men, nej jag ramlade
inte ner från byggställningen - 12 meter upp.

Och eftersom vädret idag skulle vara - och också
är - fuktigt och kanske regnigt, fortsatte jag med
mitt skrapande igår och sedan blev det bad
i poolen när barnen kom från skolan.

Men idag, efter en tripp till Coop i Lillån,
ska det packas upp och strykas. Såg ni
förresten att de har extrapris på frukt- och
svamptork från OBH Nordica Coop?
Kostar nu 395 kr istället för 595 kr. En sån
får det bli här hemma nu när jag blivit
präktig av mig.

Välkommen att titta in i Prästgårdsbutiken
idag. Jag lovar inte att hela kollektionen
finns på plats, men väl valda smakprov
kommer att finnas. Jag ska också fotografera
och lägga ut smakprov här på bloggen.

Vi ses!
Idag öppet kl 14.00 - 20.00.
Välkommen!
Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar