Välkommen till vår lantliga miljö utanför Örebro.

tisdag 30 augusti 2011

Mönstrad tunika

Hej alla!

Idag bär det av på läger ihop med dotterns
klass. Hon har precis börjat sexan. Vi ska
upp till Blankhult och kommer hem imorgon igen.

Bilen är packad och nu ska jag bara till
hästarna och mocka innan jag hämtar
upp ett antal barn vid skolan. Det ska
bli riktigt roligt. Jag kommer ihåg hur kul
vi hade när jag var liten....

Idag visar jag en mönstrad tunika ur
vår nya kollektion. På bilderna är det
GreenHouse designer Maj-Britt som
visar kläderna. Bilderna är förstås från helgen:

Tunikan är helt i bomull och kostar 549 kr.
Här med väst.

Här är tunikan igen. Nu har Maj-Britt en
stickad blå cardigan över. Pris 799 kr.

Öppet onsdag kl 14.00-20.00.
Om jag inte är på plats exakt kl 14.00,
så är jag på ingång. Åker från Blankhult
kl 13.30.
Välkommen!Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar