Välkommen till vår lantliga miljö utanför Örebro.

lördag 16 juli 2011

Semesterstängt

Hej alla!

Nu har vi semesterstängt i Prästgårdsbutiken och
öppnar igen onsdag den 10 augusti kl 14.00-20.00.

Tills dess kan jag här på sidan fresta med höstens
kollektion från GreenHouse. Den ser du här:

Vi ligger inte på latsidan här på gården i sommar.
Nej, eftersom vi har hundvalp som är för liten
att lämna bort och eftersom vi har dotterns
ponny kvar som vi tänkt sälja - blir vi kvar hemma.

Inte gråter vi för det. Vi bor ju på landet och
har ju tillgång till egen pool. Istället har vi tänkt
arbeta med husen i sommar. Det ska målas
både husfasader, fönster och andra snickerier.

Jag ska också fortsätta fixa i butiken. Det ska
bli så att hela nedervåningen i huset används
för butik och en kaffehörna
Vi ska ju hinna vara lite ute på torpet
också. Bada i sjön och åka ut med
båten. Och prova det nya dasset.

Vi ses igen den 10 augusti.
Jag kommer att köra några modevisningar
igen på lördagarna kl 10.00-11.00.
Datum kommer när jag har
bestämt med mina modeller.

Ha en bra semester!
Lena



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar