Välkommen till vår lantliga miljö utanför Örebro.

måndag 18 februari 2013

Vecka 8

Hej alla!
 
 
Nu startar vecka 8 som ju är sportlovsvecka.
Det innebär att barnen finns hemma på dagarna.
Det både underlättar och skapar merjobb. Jag behöver
planera in mat till dem på lunchen, men de kan å
andra sidan rasta hunden under dagen.
 
 
Förhoppningsvis ska jag få lämna in bilen och
laga stenskott på framrutan. Just nu åker jag
runt med ett glasplåster på rutan. Fantastiska prylar!
 
 
I butiken händer just inget nytt denna veckan.
Men, rean fortsätter även till nästa lördag.
Jag har beslutat förlänga rean februari ut,
eftersom vintern håller i sig.
 
 
Snart blir det dags att släppa fram vårens
kläder. Men det får bli från mars månad.
 
 
Välkommen att fynda på rean denna lördag
och kolla in nyheter nästa lördag alltså!
Under tiden arbetar jag vidare på mitt projekt
förutom lite bokslut som ska göras klart.
 
 
Ha en bra sportlovsvecka!
Lena 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar