Välkommen till vår lantliga miljö utanför Örebro.

onsdag 20 februari 2013

Lite sport på sportlovet

Hej alla!

Trots att jag fortfarande inte känner mig helt
frisk efter influensan, har jag varit ute med
dottern när hon ridit i två dagar. Eftersom jag
går ganska långt tänkte jag mäta hur många steg
det blir. Sagt och gjort, på med en stegräknare.
Igår blev det 13824 steg under turen och idag
blev det 11942 steg. Det får bli årets sportande
sportlovet. 

Jag har också bestämt mig för att ta hem en
vårkollektion från Friendtex. De hade så mycket
snyggt i katalogen. Så i mars kommer det att
finnas blommiga byxor och mycket annat.

Det går också att boka in klädparty för den
som vill. Välkommen att höra av dig om du 
är intresserad av det.

Butiken är öppen på lördag med sista rea-
dagen. Välkommen att fynda!
Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar