Välkommen till vår lantliga miljö utanför Örebro.

torsdag 13 december 2012

Innan jul

Hej alla!
 
 
Hoppas ni mår bra därute i kylan som lagt sig till
ro här i krokarna. Själv är jag numera en mycket
glad men fattig ägare till en nyfixad och fungerande
bil. Jag hade inte förstått hur beroende jag är av
bilen. Men det blir ju självklart så när man bor ute
landet.
 
 
Julstöket har säkerligen börjat ute i stugorna.
I lagom skala förstås. Om man bara börjar i tid och
gör lite i taget, så blir det inte jobbigt. Tycker
jag i alla fall. Julen är en av mina absoluta favorit-
helger. Speciellt när vi har riktig vinter. Att få
mysa bland tända ljus med en glögg framför
en brinnande brasa med trevliga människor.
Det är det inte mycket som slår - tycker jag.
 
 
I Prästgårdsbutiken har vi öppet varje lördag
framöver. Öppettiden är nu 10.00-15.00 om
någon har missat det. Där finns massor av
härliga kläder på REA. Det mesta i butiken är
med på REAn. Bara det allra nyaste är till
ordinarie pris (utom för medlemmarna då).
 
Vi har ju också en hel del prylar i butiken.
Där är ingen rea eftersom vi håller så låga
ordinarie priser. Men, där finns massor av
fina julklappstips till bra priser.
 
 
Välkommen på lördag mellan
kl. 10-15.
Lena


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar