Välkommen till vår lantliga miljö utanför Örebro.

måndag 3 september 2012

Vardagsmotion

Hej alla!
 
 
Hur har du det med din vardagsmotion? Kanske en
cykeltur till jobbet eller en promenad med hunden
varje dag? Det är jättebra att ha den där vardags-
motionen ordnad så att den verkligen blir av varje dag.
 
Jag har nu börjat gå morgonpromenader med vår
lilla jycke. Från 5.30-6.15 går vi en ordentlig
promenix varje morgon. Den tidiga timmen är
på grund av att tiden annars inte finns. Och man
kan ju tro att jag skulle bli tröttare av att stiga
upp en timme tidigare, men inte. Istället blir jag
piggare av den dagliga promenaden. Den följs ju
av fler småpromenader på dagarna.
Idag var jag på Mega och hämtade upp en
kartong med kläder från Mac Scott som hade
hamnat fel. Det var ju snällt att de ringde så
att jag kunde hämta upp den. Imorgon
kommer bilder på några av nyheterna.
 
Ha en underbar tisdag!
Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar