Välkommen till vår lantliga miljö utanför Örebro.

lördag 19 februari 2011

Världens bästa lördag!

Vilken härlig vinter vi har fått. Nu när barnen har sportlov, kan det bli bättre? Det är klart att kylan gör livet lite mer spännande här ute på landet. Som att få bra värme i butiken..... och i stora huset för den delen. Vad sägs om 13 grader i köket när man kommer ner och ska laga frukost? Jag har ställt in värmen på 27 grader i butiken sedan igår morse. Men kvicksilvret visade på 12-15 grader i butiken vid 9-tiden.
Jag ska köra igång byggfläkten en stund, så får vi nog 18-20 grader i alla fall.
Idag tänkte jag fresta med några klänningar som även kan bäras som tunika med byxor till i vår. Nu i vinter kan man med fördel bära en långärmad baströja under också.


Jag har ju äntligen fått hem mina gardiner, kuddar och handdukar. Fantastiska.
Bilderna nedan är tagna av Eva-Karin Gawor.


Gardinen på översta bilden finns både som längder och som hissgardin. Den finns också i vit och linnefärg med vitt monogram. Pris längder 799 kr för 2 st, och hissgardin 399 kr. Den runda kudden i vitt med brodyr kostar endast 239 kr. Nederst är handdukar i vitt med brodyr, pris 69 kr.

Öppet idag lördag kl 10.00 - 14.00.
Välkommen!
Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar