Välkommen till vår lantliga miljö utanför Örebro.

måndag 13 maj 2013

Händer vecka 20

Hej alla!


Efter en riktigt fin helg med sol och ledighet är vi väl
alla laddade att fortsätta våra strävanden denna vecka.

I Prästgårdsbutiken har vi öppet onsdag kväll 18-21
och lördag kl 11-14. Det finns klänningar, korta byxor,
t-shirts, linnen, sandaler mm.


I övrigt denna vecka blir det fotografering av plagg
till webbutiken. Om jag inte får igång betalnings-
funktionen den här veckan, så kommer jag att ge er
adressen. Då kan ni åtminstone se plaggen och 
beställa via mail tills det fungerar.


Och så håller jag på med två andra projekt som
ännu är hemliga, men som jag berättar om när de
kommit en bit längre på väg.


Jag är också jätteglad över att ha slutat ta mina
allergitabletter. Precis lagom när de flesta andra
får börja....

Ha en solig och flitig vecka!
Lena





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar