Välkommen till vår lantliga miljö utanför Örebro.

onsdag 13 mars 2013

Lite mer snö....

Hej alla!
 
Jag brukar ofta säga att man ska inte förvånas
när olika saker händer. Men.....imorse blev jag
ändå förvånad när jag drog upp rullgardinen och
fick se hur päronträdet utanför var alldeles vitt.
Rena aprilvädret redan nu.
 
Vi ska inte låte det hindra oss från att tänka
den kommande våren. Själv får jag extra hjälp
av alla hasselträd och har redan fått börja med
mina allergitabletter....
 
Har du börjat titta lite i din garderob? Det är
annars ett bra initiativ att titta vad där finns
att använda till våren. Då får du en bra uppfattning
vad du ska titta efter i butiken för en uppdatering.
 
Glada färger på byxor gäller nu. Både mönstrade
byxor och enfärgade byxor i glada färger. Till de
mönstrade byxorna föreslår jag enfärgade toppar.
Till de färgglada jeansen går det bra med både
enfärgat och mönstrat, så länge färgerna harmonierar.
 
Kom gärna in om du vill ha råd och tips!
Öppet på lördag kl. 10-15.
Välkommen!
Lena


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar