Välkommen till vår lantliga miljö utanför Örebro.

söndag 21 oktober 2012

Vecka 43

Hej alla!
 
 
Nu inleder vi vecka 43 som är den sista hela oktoberveckan.
Riktigt höstruskväder har vi nu. Men, det är ju mysigt att
krypa ihop inomhus med tända ljus och värmande mat.
Jag tror vi ska få en timmes extra sömn till helgen, för då
är det väl dags att ställa tillbaka klockan, eller.....
 
 
Denna vecka har vi öppet onsdag kväll och lördag i
butiken. Och vi har ju nu 20% rabatt på alla stickade
plagg. Så det är bara att passa på. Det är så skönt att
ta på en varm kofta när man är lite frusen. Vi har så
kallt på jobbet och när man sitter stilla framför en dator-
skärm i flera timmar behövs en varm kofta.
 
Här hemma står också städning, ridning, syjunta med
väninnorna, inköp av regnställ till ungdomarna
schemat. Förutom alla promenaderna med hunden förstås.
 
Lidande blir mina turer till gymet. Men, det får jag
försöka ta igen nästa vecka. Jag kämpar med mina
kilon fortfarande. Det går långsamt nedåt i alla fall.
 
Ha en bra vecka i höstrusket!
Titta gärna förbi.
Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar